Asistent manager

Vino să ne cunoaștem! Arată-ne că ești o persoană pozitivă, dinamică, descurcăreaţă și ambițioasă, iar noi îți oferim un loc de muncă.

Mă interesează >>

Ce trebuie să ştii:

  • să cunoşti foarte bine limba română
  • să cunoşti limba engleză la nivel mediu/avansat
  • să cunoşti programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)

Cum ar fi bine să fii:
Personalitatea, proactivitatea şi iniţiativa sunt esenţiale pentru acest post.

  • să fii organizată
  • să fii atentă la detalii
  • să deţii abilităţi de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică
  • să fii dispusă să iei decizii corecte şi rapide
  • să ai capacitate de organizare, planificare în funcţie de priorităţi
  • să fii dispusă să înveți – noi învățăm și ne dezvoltăm continuu
  • să știi să zâmbești – nu ne plac oamenii prea serioși

Ce va trebui  să faci:

  • să planifici şi să organizezi agenda de lucru a managerului
  • să răspunzi la apelurile telefonice şi să le redirectionezi către destinatari
  • să operezi în diverse registre de evidenţă
  • să traduci şi tehnoredactezi diferite documente
  • să colectezi, analizezi şi sintetizezi informaţiile necesare pentru întocmirea rapoartelor şi situaţiilor solicitate
  • să gestionezi documentele companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor încheiate de companie, sortarea, arhivarea, actualizarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial)
  • să gestionezi, să urmăreşti și să soluţionezi reclamaţiile primite
  • să organizezi deplasările în caz de nevoie (rezervări hotel, întocmirea actelor necesare pentru deplasări, procurare de bilete)
  • să menţii un flux comunicaţional continuu şi eficient cu toate departamentele
  • să înregistrezi în contabilitate documente primare
  • să coordonezi activităţile de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie)
  • să partici la diferite întâlniri şi să întocmeşti procese verbale
  • la solicitarea echipei manegeriale vei întocmi diverse studii de piaţă și te vei ocupa de colectarea informaţiilor despre diverse subiecte de interes

Ce-ti oferim:

  • un mediu de lucru modern
  • pachet salarial motivant
  • posibilitatea integrării într-o echipă tânără, caracterizată prin performanţă şi succese dovedite
  • programe de pregătire şi dezvoltare profesională
  • participare anuală la team-building-uri –  o oportunitate de a ne cunoaște mai bine
  • distracție – nu este opțională, face parte din politica firmei

Nu rata ocazia unei noi provocări care va da un plus carierei tale! Contactează-ne!

Aplică >>